2013. május 19., vasárnap

3.rész


Harry szemszöge
 Ez a macska dolog nem is olyan rossz. Egész jól kijövök Kevinnel. A menedzserünk küldött egy levelet amiben az állt, hogy választani kell egy tagot, aki egy társával velünk töltheti a koncert napját. Mindenképpen szép lánynak kell lennie. Hogy én is élvezhessem a dolgot. Lehetne könnyebben is. Csak egy szavamba kerül. Így izgalmasan is hangzik, de valójában nem az. Nincs is több a dologban, mint, hogy nem fog meg a személyiségük. Tudom, hogy a többség a hírnév, és a pénz miatt van oda értem. Sokan pedig csak egyszerűen kibírhatatlanok. Csak a sminkjük, a ruhájuk stb.  a téma. Nem érdekelnek. Nem látok egy lányban sem semmit, úgy értve, mint szerelem vagy hasonlók. Lehet, hogy ez majd egyszer megváltozik, de lehet, hogy nem.
 A napot azzal töltöttem, hogy pár szép lánnyal chateltem a neten, és pár telefont, na meg egy két SMS t is ejtettem. Egy esti bulizás volt tervben. Nial már aludt. Eléggé kifáradt,csak azt nem tudom miben. A többiek viszont vidáman egyeztek bele a dologba. tíz órakor indultunk el egy jó szórakozóhelyre. Sokat táncoltunk, és pár pohár alkohol is lecsúszott a torkunkon. Sok lánnyal táncoltam. Jól érzetem magam, mert végre volt időm fellélegezni. Ott volt a banda, kivéve Nial, és a zene, az ital. Minden pont jól alakult. Egy alacsony vörös lánnyal táncoltam, amikor, a fülembe kiabált.
- Nincs kedved, kicsit nyugisabb helyre menni? - és kacéran mosolygott.
- Miért? - kérdeztem, és adtam a hülyét mosolyogva.
- Szerintem sejted. - válaszolta, és ha jól láttam kacsintott, és kezével végigsimította az ágyékom. Ez kicsit beindított, de nem mondanám, hogy annyira rettenetesen, a csaj nem volt az esetem, és itt mindenki előtt, ha ilyet csinál, nem lehet több egy olcsó idiótánál. Elég hosszú ideje nem válaszoltam, csak táncoltunk tovább, és egyik pillanatról a másikra megragadta a kezem, én pedig követtem. A női mosdó felé vitt, én pedig mikor megértettem hova akar vinni megálltam.
- Ezt te sem gondolhatod komolyan. - néztem a szemébe.
- Mi a gond? - nézett rám boci szemekkel. Vagyis inkább csak próbált.
- Figyelj. Először is nem fogom csinálni egy női mosdóban, másodjára pedig, lehet, hogy azt mondják, hogy mindenkivel lefekszem, de attól függetlenül ez nem igaz. - hisz ez volt az igazság. Nem minden a látszat  és sok rossz pletyka. Ez csak a látszat amit mindenki elhisz. De a valóság más.
- Arra célzol, hogy nem vagyok elég jó Harry Styleshoz? - emelte meg egyik szemöldökét.
- Dehogy is. Erről itt szó sincs. Hiszen csinos vagy. De nem szeretnék tőled semmit.
- Bocs. - emelte égnek a kezeit. - Ehhez még innom kell, mert nem értem. És asszem akkor keresek valaki mást.
 Az eszem megáll. Hogy valakinek ténylegesen ekkora képe legyen. Nem is számítok többre egy lánytól sem. De remélem egyszer majd találkozok egy olyan lánnyal, aki foglalkozik az érzéseimmel, és velem. Nem csak a külsőmmel, a hírnevemmel, és a pénzemmel. Kisétáltam a klubból, a hideg levegőre, és egy patkára ültem le nem messze. Miért nem értékelnek engem az emberek? Miért a celebet, és nem az embert látják bennem? Fájt. De nem tudom megváltoztatni az embereket. Egyszerűen ilyenek. Hazaindultam a hidegbe sétálva, hogy ki tudjam szellőztetni a fejem. Hazaértem végül, és gondoltam bánatomban megeszek egy banánt. Így is lett, aztán letusoltam, majd bezuhantam az ágyban. Elmosódott előttem a szobám. És éreztem ahogyan arcomon hideg könnyek folynak végig. Letöröltem őket, majd erőt vége magamon elaludtam. Aggodalom járta át a szívem. Vajon megtalálom az ideális lányt valaha? Addig amíg nem késő?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése