2013. október 29., kedd

17.rész

Bocsi srácok, de nem bírtam már magammal, így már most hoztam a kövi részt. Remélem nincs nagy harag. :D Nem is dumálok tovább. Jó olvasást, manócskáim. :)
Csók ;*
D <3


Harry szemszöge:
 Jó igaz, eredetileg tényleg nem így voltak tervezve a dolgok. De ahogy észrevettem senki nem szeretné, ha a két lány most lelépne, vagy esetleg az a két srác jöjjön értük. Így haláli lesz az este. Őrületes és sorolhatnám a jobbnál jobb jellemzőket. De erre nincs szükség. Inkább csináljuk, mint beszéljünk róla. Nem akartunk most elmenni egy szórakozóhelyre sem, hanem az otthonunk nyújtotta kényelmet szeretnénk hasznosítani. Hazakocsikáztunk ugyanaz az ülésrend szerint. Mikor kiszálltunk, mentem is az ajtóhoz. Ahogyan mindenki más is.
- Nagyon hideg van. - didergett Lexi.
- Tessék a pulcsim. - nyújtotta Niall. És jó, hogy odaadta a fagyoskodó lánynak, mert elég sokáig nem sikerült kinyitni az ajtót.
- Ez beragadt. - állapította meg Liam.
- Akkor berúgjuk. - vont vállat Zayn.
 Körülbelül egy perc elteltével már bent voltunk. Ledobtuk magunkat a kanapéra.
- Köszönöm. - nyújtotta át a pulóvert Lex Niallnek mosolyogva.
- Bármikor. - mosolygott a szöszi is.
- Talán élek még vele. - nevetett Lexi.
- Remélem.
- És most mi lesz? Ez a nagy buli? - kérdezte Lexi.
- Nem most összeszedjük az energiánkat a következőkhöz. - válaszoltam.
- Ti tudjátok. - vont vállat a szőke szépség.
- Na akkor koccintsunk erre a szuper koncertre. - hozta a pezsgőspoharakat Liam.

 Koccintottunk, és mondhatni mindenki kiürítette a pohara tartalmát.
- És nem hagyhatjuk ki, hogy koccintsunk erre a napra, hogy két barátságos lányt megismerhettünk. - hozta a következő kört Zayn.
 Hasonlóképpen történt ezzel is, mint az előzővel. Valaki bekapcsolta a zenét, és észrevettem az üres pezsgősüveget.
Lexi szemszöge:
 Ez a két pohár pezsgő eléggé a fejembe szállt. Nem bírom a piát, ezt mindenki tudja. A többieken semmi nem látszott, vagy csak jól rejtegetik. Harry felajánlotta, hogy üvegezzünk.

- Bocs srácok, de én hazamegyek. Nem érzem valami jól magam. - kezdte Stella.
- Elmész? - kérdezte Louis.
- Aha.
- Akkor hívom... - kezdtem bele.
- Már telefonáltam Rayannek értem jön. Te maradj. - vágott közbe barátnőm.
 Most én maradjak itt öt sráccal a lakásukon akiket alig ismerek, és már megittam két pohár pezsgőt. Persze, hogy maradtam. És nem véletlenül. Az a két pohár cselekedett már helyettem.
INDÍTSD EL
Már hallottam is a dallamot. Az éjszaka dallamát.
- Biztos, hogy... - kezdtem volna megint, de ismét a szavamba vágott.
- Igen tuti. - bólintott, elköszönt mindenkitől Liam pedig kikísérte.
- Na kezdjük... - vigyorgott Zayn.
- Én kezdek. - kapta fel az üveget Louis.
 Az üveg szája Zaynnél állt meg.
- Felelsz vagy mersz? - kérdezte ördögi vigyorral.
- Ha egy elhagyatott szigetre egyet választhatnál csak, hogy ott lehet veled, akkor az a tükröd vagy Lexi lenne? - kérdezte. Nem lepődtem meg, hiszen öt fiúval üvegezek, és én vagyok az egyetlen lány.
- Lexit. - mondta félmosolyra húzott szájjal.
- Te vagy. - adta át az üveget Lou.
- Niall drágám?
- Ööö... felelek.
 Micsoda puhányok. Kaptam egy sms-t Stellától és mellékelt egy képet. A képen Adam csókolózott. Kicsit felhúztam magam, de nem túlságosan.
- Oké. Lexit pontozd 10-es skálán.
- 11. - válaszolta minden megilletődés nélkül. Itt Liam visszajött közénk.
- Miről maradtam le? - kérdezte.
- Zayn a tükre helyett Lexit vinné egy lakatlan szigetre, és Niall 11-re pontozta Lexit. - válaszolt Harry.
- Liam?
- Felelek.
- Mi történt odakint?
- Semmi.
- Na ne kamuzz.
- Komolyan mondom.
- Te vagy.
- Harry a kérdés adott.
- Kérdezz.
- Szőke vagy barna?
- Szőke.
- Louis mit választasz?
- Felelek.
- Szerinted hányas melltartót hord Lexi?
- Halvány sejtelmes sincs. Mondjuk 75B?
- Nem talált. - válaszoltam.
- Nocsak Lexi. Meg sem kérdezem gondolom felesz.
- Hülyéskedsz? Örülök, hogy végre megszakíthatom ezt a ti kis kérdezz felelek játékotokat.
- Szóval mersz? - lepődött meg.
- Nagyon úgy hangzik.
- Hát jó. Akkor mondjuk smárold le a lehető legszenvedélyesebben Zaynt. - láttam Zayn szemét felcsillanni ami nagyon vicces volt. Természetesen megcsinálom, mert egy Zayn nem egy ronda srác, és kettő, mert nem futamodok meg.

- De. Csak akkor hagyhatod abba, ha már tényleg minden levegőd elfogyott.
- Oké. - válaszoltam. Olyan viccesen nézett mindenki. Igen sajnos ők is azt hitték én a törékeny és ártatlan kislány szerepét játszom. Odamentem Zaynhez, beleültem az ölébe, és csókolózni kezdtünk. Természetesen élvezni akartam így beleadtam mindent. Zayn rohadt jól csókol, ami fellelkesített arra, hogy én is bedobjam magam. Mikor éreztem, hogy már nem bírjuk sokáig megharaptam Zayn alsó ajkát, ami vérezni kezdett. Utolsó "simításként" lenyaltam, és egy puszival lezártam a dolgot.
 Amikor kinyitottam a szemem mindenki bámult. De az a tipikus nagyon bámulás volt.
- Öhm. Szóval most folytatjuk? - kérdeztem.
- Benne vagyok. - mondta Zayn.
- A játékra gondoltam.
- Kár. De azt is. - nevetett.
- Wáo. - mondta Liam.
- Nem semmi. - nevetett Niall.
- Hát ez minden csak nem semmi. - motyogta Harry.
 Louis csak vigyorgott, mint a vadalma.
- Niall te vagy. - jeleztem, hogy válasszon valamit.
- Felelek. Mert tőled most ez után félek.
- Oké. Ha lenne egy barátnőd, aki tudod, hogy szakítani akar veled, de te ezt nem akarod, mit tennél, hogy marasztald?
- Semmit. Aki nem akar velem maradni, annak mennie kell.

4 megjegyzés: