2013. október 28., hétfő

16.rész

Lexi szemszöge:
 Stell tényleg nagyon boldognak tűnik. Én is az lennék, ha Harry és a többiek előtt nem égtem volna be ennyire.Nem tudom, hogy van-e barátom? Ki mond ilyet? Szépen lejárattam magam. Füstölögtem magamban, de készülődni kellett a koncertre, mindenki a szobájában készülődött, mi Stellával pedig bementünk a fürdőbe. Ott gyorsan átöltöztünk felfrissítettük a sminkünket, és a hajunkon is igazítottunk kicsit.
az én szettem

Stella szettje

Mikor kijöttünk, már mindenki a kanapén ülve várt ránk. Az ajtó nyílására, mindenki feje felemelkedett, és tekinteteik ránk szegeződtek. Hogy őszinte legyen nagyon jól esett. Láttam mindenkin, hogy végigmérnek finoman minket. Ezért megálltunk az ajtóban, őket néztük, és vártuk, hogy befejezzék. Kicsit furcsán éreztem magam. De sajnos már megszoktam. Igen a suliban nem kímélnek meg a bámulásukkal. Egek de idegesítő tud lenni. Ha pedig olyan passzban vagyok, akkor leüvöltöm mindenki fejét, hogy mi a francot képzel, hogy itt bámul engem. Hogy őszinte legyek lehet, most is tettem volna egy enyhe célzást, hogy hagyják abba, de Stella miatt eltűrtem. Mikor végre a szemünkbe néztek mosolyogtam, és remélem nem vicsorogtam. Visszamosolyogtak, és végre Harry megtörte ezt a kínos helyzetet.
- Indulhatunk?
- Persze. - mondtam.
- Egyébként be fogunk férni a kocsiba? - kérdezte Stella.
- Mindenképpen. - mosolygott Louis.
- Oké. - mosolygott a barátnőm.
Niall szemszöge:
 Mikor Lexiék kijöttek a fürdőből elállt a szavam. Nem azért mert annyira, ki lettek volna öltözve vagy sminkelve, hanem, hogy még így is milyen csodálatos Lex. Mikor Stella megkérdezte, hogy befér-e mindenki a kocsiba majdnem elnevettem magam. Hogy miért? Azért mert a kocsink öt személyes. Szeretünk a saját kocsinkkal utazni, és nem limuzint rendelni, mert az olyan fellengzős. Sofőr pedig felesleges, mert Liam nem ihat a veséje miatt. Így ő soha nem részeg. Ezért ő szokta a sofőr szerepét vállalni hazafelé. Míg a lányok a fürdőben voltak megbeszéltük, hogy ki hova is ül. Louis fog vezetni, Harry elől ül, a kis kellemetlenség miatt. Zayn ül az egyik szélén, én középen, és Liam a másik szélén. A lányok pedig... Hát megengedetten választhatnak kinek az ölébe ülnek. Kisétáltunk a kocsihoz, és mikor mind beszálltunk a lányok értetlen tekintettel figyeltek minket.
- Ööö... nem akarok beleszólni, és bunkós sem szeretnék lenni, de mi hova ülünk? - kérdezte Stella.
- Ami azt illeti nem szeretjük a bérelt kocsikat, és csak ötszemélyes autóink vannak. Szóval... - kezdte Zayn.
- Választhattok kinek az ölébe ültök. - fejezte be Liam.
- Ne rendeljünk magunknak inkább egy taxit, és majd ott találkozunk? - kérdezte Lexi.
- Nem engednek be titeket. - húztam a szám.
- Nincs semmi infójuk arról, hogy ki az a két lány aki bejöhet velünk. - egészített ki Louis.
- És mi lesz ha megbüntetnek? - kérdezte teljesen logikusan Lex.
- Semmi, mert nem történhet meg. - válaszolt Harry.
-  Akkor legyen. - mondta a két lány.
 Stella Liam ölébe, Lexi pedig Zayn ölébe ült. Kicsit szomorú voltam, de érthető volt, mivel én középen ültem.
- Ne aggódjatok nem mondjuk vissza, nem is tudjuk kiknek. - mondta vigyorogva Liam.
- Rayan és Adam. - válaszolt Stella.
- És melyik melyik? - kérdezte Harry.
-Én Rayannel járok, Adam pedig Lexivel kavar.
Harry szemszöge:
 Nos most már tudom, hogy hívják azt a barmot. Azért nem mondom, hogy nem bánt, hogy Lexi nem az én ölemben ül. Csak bámultam ki a szélvédőn a megérkezésünkig, és hallgattam a többiek miről beszélgetnek.
 Szerettünk volna autó grammot osztani a bemenetel közben,így nem a hátsó ajtót választottuk. Niall Lexi lelkére kötötte, hogy semmi pénzért el ne engedje a kezét, mert elveszhet a tömegben vagy hasonlók, Louis pedig Stella kezét fogta, ugyan ebből az okból. A rajongók felháborodásukat jelezték is. Kérdezgettek is, de mi nem válaszoltunk semmire, csak osztottuk az aláírásunkat, és haladtunk a bejárat felé. Niall kinyitotta az ajtót Lexi előtt, és, mintha egy pár lennének vonultak továbbra is egymás kezét fogva.
- Na itt bent már biztonságba vagytok. - engedte el Louis szinte azonnal Stella kezét. Tippjeim szerint azért, mert nem akart botrányt közte és Rayan között. Niall még mindig fogta Lexi kezét. Már azon voltam, hogy odamegyek, és letépem az Ír manónak a kezét. Aztán végre valahára elengedték egymás kezét. Rettenetesen bosszantott az egész helyzet.
 Liam körbevezette Stellát, és Lexit, és mindent megmutatott nekik. Mikor visszajöttek, mi már készen is voltunk. Gyorsan Liamet is kezelésbe vették. A lányokat elkísértük a színpad szélére, mi pedig lementünk. Mert a színpad alól fogunk feljönni.
- És 5...4...3...2...1...0 - számolt vissza az egyik statiszta.
- Hello London. - kezdte Liam.
 Hatalmas visítás volt a válasz.
- Az I Want című dalunkkal kezdünk ha megfelel nektek. - szólt a mikrofonba Loui.
 Csak sikongattak össze-vissza. Elkezdtük a dalt, és két ráadás szám után lejöttünk a színpadról

 Nem mondom két órát énekelni, megviseli egy kicsit a hangszálakat.
- Remek volt. - dicsért minket Stella.
- Igen nagyon jók voltatok. - mondta Lexi.
- Köszönjük. - vigyorgott Liam.
- Na akkor indulhatunk bulizni? - kérdezte Zayn.
- Mehetünk. - mondtam.
- Mi hívjuk... - kezdett bele Stella.
- Dehogy hívjátok. - karoltam át.
- Még csak most kezdődik az esete. - bólogatott Zayn.
- És mi menjünk veletek bulizni? - kérdezte.
- Naná. Elvégre ez a tölts el egy NAPOT a 1D-vel, nem pedig, tölts el egy pár órát. - magyarázta Louis.
- És akkor mi veletek leszünk holnap kettőig? - kérdezte meglepődve Lexi.
- Igen. - válaszolt Niall.
- Mi azt hittük... - kezdte Lexi.
- Ne akarjatok ilyen hamar megszabadulni tőlünk. - kacsintott Zayn.
- Oké. - vont vállat Lexi.


 Cukikáim, még mindig várom a kommentjeiteket. Izgalmas részek következnek. ;)
Csók ;*
D <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése