2014. január 10., péntek

II. évad 6.rész

 Egy mellkason feküdtem. Mikor ezt észrevettem, kicsit meglepett a dolog, de lassacskán de beugrottak a tegnapi történések. Örültem, hogy Adam velem van. Szavakba nem tudom önteni milyen érzés. A gyomromban pillangók repkednek, a torkomban gombóc, és olyan ájulós sírós hangulat kerget. Mondjuk az is lehet, hogy bujkál bennem valami. Lehet, hogy el kellene látogatnom az orvoshoz. Mondjuk, ha kinevetne azt eléggé mellre szívnám.

 Feltápászkodtam Adamről, vagyis inkább igyekeztem kikecmeregni az öleléséből, hogy őt ne keltsem fel. Nem jártam sikerrel. Visszarántott, és szorosan magához húzott.
- Hova mész? - kérdezte rekedt hangon.
- Fogat mosni, és zuhanyozni. - válaszoltam én is reggeli hangomon.
- Mmmm.... - nyöszörgött. - Aludjunk még.
- Suli van. - nevettem.
- Hagyjuk ma ki. Felhívom anyut, hogy telefonáljon be. És te is beszélsz anyukáddal.
- De akkor is elmegyek fogat mosni, és fürödni. - nevettem. - Kelj fel te is, és csináljunk valamit.
- Csak egy jó reggelt pusziért. - mosolygott.
 Utáltam reggel bármit is csinálni fog mosás nélkül. Mondhatni első dolgom, ha kinyitom a szemem. Nagyon tud zavarni. És most így szájszaggal csókoljam meg? Egy puszi csak nem lehet akkora trauma.
- Most az egyszer. És érezd magad kiváltságosnak - nevettem.
- Örültem. - húzott magához.
 Gyorsan megpusziltam, és mentem is sikálni a fogamat. Le is zuhanyoztam, azt is gyorsan, ami nem szokásom. A forró víz fellelkesített. Kimentem a szobámba, és az ágyra vetettem magam.
- Te is lefürdesz? - kérdeztem Adamet.
- Aha.
- Törcsit raktam ki, a csap szélére, rajta találsz fogkefét, meg fogkrémet. Én addig beszélek anyuval.
- De várj. - kapta el a karom. - Ő még azt sem tudja, hogy itt aludtam.
- Meg fogja érteni. - mosolyogtam. - Egyébként nagyon bír téged ne aggódj.
Lementem a konyhába, ahol anya kortyolgatta friss kávéját. A reggelim is nem rég készülhetett el. Már az asztalon várt.

- Jó reggelt kicsim. - köszönt anya fülig érő mosollyal.
- Jó reggelt. - mosolyogtam én is.
- Jó reggelt Miss Parker. - mosolygott a házvezetőnőnk is.
 Szerencsémre ma mindenki boldog. Vagy mondjam úgy, hogy még? Kicsit azért izgulok, de remélem anya nem lesz ideges, végighallgat és megbeszéljük.
- Anya?
- Mondjad. - fordult felém barátságosan.
- Ma itt aludt Adam.
- Szólhattál volna. - mondta.
- Tudom, de későn kértem, hogy jöjjön át. Te már aludtál, és nem akartalak ilyesmivel felébreszteni.
- Nem bánom. Nem követtél el bűnt. húzta mosolyra ajkait.
- Nem történt semmi csak úgy mellesleg. Beszélgettünk, és elaludtunk a fotelben.
- Milyen aranyosak, nem Kat?
- De igen Mrs Parker. - vigyorgott.
- Megkérhetlek, hogy kivegyél ma a suliból?
- Persze.
- De fel is hívod a sulit, hogy nem megyek?
- Igen. - nagyon vidám volt ma.
- Egy nap hiányzás nem oszt nem szoroz. Örülök, hogy boldog vagy kincsem.
- Én is. - mosolyogtam.
- Te még itt vagy? Nyomás fölfelé. - nézett rám.
- Imádlak anya. - pusziltam meg a feje tetejét.
- Tudom. Isteni anya vagyok. - nevetett.
 Kicsit fura, hogy ilyen sokat mosolyog, meg nevet. Majd kérdőre vonom. De előbb megélem életem legjobb napját. Méghozzá Adammel.
- Viszont Kar akkor...- kezdetem, de közbevágott.
- Már készítem is.
- Köszönöm. A kávét hosszúra csináld kérlek.
- Rendben.
 Felsiettem a lépcsőn, és éppen akkor tette le a telefont Adam.
- Kikérnek. - mondta.
- Engem is. - öleltem meg.
- Anya azt mondta pihenjek kicsit. - mondta.
- Nekem anya azt mondta érezzem jól magam. - mosolyogtam.
- Olyan tökéletesen érzem magam. Már szinte nem is lehetséges. Olyan fura. - nevetett.
- Butaság azt mondani, hogy mi tökéletesek vagyunk együtt? Hogy egymásnak lettünk teremtve? - kérdeztem.
- Nem. - nézett a szemembe. - Ez az igazság. - csókolt meg.

 Olyan jó érzés, végre megtalálni azt akit kerestem. Pedig végig az orrom előtt volt. Minden más most. Szokatlan, de szuper. Jól érzem magam, és fontosnak.
- Szerintem is. - suttogtam a fülébe.
- Készen állsz életed legjobb napjára? - mosolygott.
- Abszolút. De akkor már vége is? - biggyesztettem le az ajkaim. Adam kérdő tekintete láttán magyarázni kezdtem. - Ha most vége lenne a napnak már ez lenne életem legjobb napja.
- De még nincs vége. - mosolygott. - Sokkal jobb lesz.

 Jelentem a részt megírtam. :) Remélem, hogy mindenki tetszését elnyeri, bár ezt mind tudjuk, hogy lehetetlen. :) Köszönöm mind a 1418 oldalmegtekintőnek. Szomorkás napomat helyrehozta ez a szép szám. :) Remélem lesz ez még sokkal több is. :P
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése